torsdag 1 november 2012

Ajajaj

 
Gårdagens middag, stekt skininnanlår, löksås, sallad och rotfrukter. Löksås är vansinnigt gott enligt min mening! Idag har jag sjuk träningsvärk i hela överkroppen och även lår/rumpa. Kan inte fatta att man kan få sån träningsvärk av hoppa upp i chinsposition och hålla emot allt man kan på vägen ner. Har aldrig haft såhär ont i mina biceps förut, att lyfta Enok är en pina just nu. Känner dock att jag verkligen behöver detta och inget ont som inte för något gott med sej, eller hur...!

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha den där tallriken! Jag skulle kommit lite tidigare igår ;-)
    Du när ska vi ha en date på gymmet då?

    SvaraRadera
  2. Ja du... söndag!? måndag, tisdag, torsdag jobbar jag nästa vecka så då är det kört. Söndag lr onsdag skulle ju funka den närmsta tiden. Du kan ju pingla/messa om det är av intresse :)

    SvaraRadera