måndag 19 november 2012

ZWOW 40, timechallange

'

Ännu en zwow avklarad. 11.32 stannade min tid på. Hade 5 kilos vikter i varje hand på sista övningen. Har man inte vikter eller hantlar får man vara påhittig och fylla petflaskor med vatten eller motsvarande. Vill man så går det. Har man aldrig tränat på det här sättet så rekommenderar jag verkligen att titta på "preview" filmen där hon förklarar alla övningar samt ger förslag på lättare variationer om man är helt nybörjare. Sjukt nöjd att dagens träning är avklarad.

5 kommentarer:

  1. Hallooo!! Nu har jag oxå svettats :-) klarade 4 varv på 11.45, men jag gjorde 30 benböj med 15 kg istället. Psykiskt jobbigt att göra 40 :-p haha

    SvaraRadera
  2. Heyhey! Way to go, bravooo!!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbigt va de! Men kul :-) din tid är ju grym! Men du har alltid varit snabb :-)

      Radera
  3. Är kul när fler kör och ännu roligare när man postar sina tider, sporrar lite extra och det behövs alltid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Jag hade ju din tid i huvet hela tiden, annars hade jag nog tagit någon minut till på mig :-)

      Radera