måndag 12 november 2012

Så jävla bra!

 
Här är hon. Fitnessidolen nr 1, Zuzana Light (grundare av BodyRock). Numer följer jag henne via youtube och hon lägger ut en ny träning varje vecka en så kallad ZWOW. Denna grymma träning gjorde jag ikväll. Hade nästan glömt hur jobbiga hennes träningar är. Höll på i 14.30 min och sen låg jag i en hög på golvet med svetten rinnandes och maxpuls. Rekomenderar alla att testa hennes träningar, spelar ingen roll ifall man är vältränad eller inte är lika jobbigt för alla. Korta högintensiva träningar är hennes grej, ett tag körde jag bara hennes träningar. Ska försöka köra hennes pass iaf två gånger i veckan tänkte jag, det behöver mitt flås kände jag ikväll.

Kroppen min har fått sej en rejäl käftsmäll idag tror jag. Först fusk med både bulle och tårta och sen en ZWOW på det. Fast jag tror iof att det är bra att chocka kroppen ibland och inte bara mala på i samma hjulspår hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar