måndag 12 november 2012

Begär

Igår surfade jag träningskläder och hittade snyggaste, coolaste byxorna ever. Habegäret är enormt just nu. De kostar 799:-, vilket är jättemycket men jag skulle kunna göra väldigt mycket för att få ett par, typ leta pantflaskor i sopkorgar. Vill gärna ha hellånga slimbyxor just nu och de flesta av mina är kortare än så, eller helsvarta och det är jag också less på. Vi får se vem som vinner, shoppingbegäret eller ekonomin... Skulle även behöva dragsnören så jag kan ta mer i marklyft, just nu faller jag på att jag inte orkar hålla stången och det känns så surt.

7 kommentarer:

  1. Hm alltid svårt. Men är du värd de? Kommer de att användas? Behöver du nya byxor? TrippelJA på det så få är det lugnt :-)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Köp!:) när ska vi gymma då?:)

      Radera
  3. Vill se bild på dem! Tomten kanske är väldigt snäll i år annars ;-)

    SvaraRadera
  4. KÖP! Låt shoppingbegäret styra ;) Det är du värd!

    SvaraRadera
  5. Karin, ska gymma en snabbis efter coren typ 12.30 på torsdag, antar att det är en dålig tid för dej... kanske blir nått i helgen, hör av mej isf!
    Cilla, I'm on the naughty list ;-) Sen hade jag velat visa en schysst bild på byxorna På Mej!
    Mia, visst är jag värd det va!? Försöker intala mej det...

    SvaraRadera
  6. Ev så kan jag. Är rätt dött på
    Jobbet på torsdag kan ju höras :)

    SvaraRadera