torsdag 15 november 2012

Tacosoppa, core & chins


Kycklingsoppa med tacosmak, lite otippat men inte helt tokigt faktiskt. Coren va tuff som vanligt, har dessutom rejäl träningsvärk i magen sedan senaste zwow men ändock kände jag mej starkare än vad jag gjorde när jag gick senast på coren. Chins med Britta och Karin idag vart en glad överraskning. Kändes sjukt mycket bättre denna gång och första 7-8 reps orkade jag nog hålla emot på iaf 4 sekunder. Väldigt taggande måste jag säga, kul med rejäla framsteg! Vi körde totalt 25 st, 5 reps varje gång. 10 sista hjälpte vi varann att dra oss upp också. Hett tips, personen som hjälper, stå gärna på sidan av chinspersonen och böj i knäna med rak rygg när man hjälper till, typ knäböj. Bättre både för den som hjälper och den som kör.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar