onsdag 14 november 2012

Split?

Tränade en hel del stretch i sommras. Det har fallit lite i glömska tyvärr. Efter förra ZWOW kom jag på att jag skulle testa igen och vad händer? Jo det går bättre än i sommras. Måste vart värmen i kroppen som gjorde mej mer töjbar för allt annat skulle vara ett mirakel. Tyvärr är korten inte tagna med samma objektiv och det syns kanske inte så bra men jag kände stor skilland. Grym övning by the way, ligg på golvet och vila och låt tyngdlagen göra jobbet. Är faktiskt lite sugen på en bikramyoga innan nästa år så jag kan använda friskvårdscheckarna. Någon som vill hänka?
Juni

November

3 kommentarer:

  1. Jag har ji tänkt prata med dig om de! Jag vill gröna köra ett eller två pass innan jul. Ska vi boka nåt nästa vecka?

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag ska höra med sambon om det funbkar nästa vecka, han jobbar natt och är rätt mör då, annars funkar veckan efter det.

    SvaraRadera
  3. Jag kan tänka mig att testa om ni ska köra någon mer gång :)

    SvaraRadera