onsdag 27 juni 2012

Tips Tack!

Med min magsårsbakrund så tycker man kanske att jag borde prioritera låg stressnivå men icke. Hur fan gör man för att inte vara stressad? När jag sätter mej ner för en "paus" och dricker kaffe så maler jag på i skallen om allt jag måste/vill hinna göra. Inte ens när jag tar paus tar jag paus om ni förstår? Har ni några bra antistresstips så tar jag tacksamt emot dem! Målet de kommande dagarna är att försöka vara i nuet, sänka måstekraven och inte planera allt för mycket... och kanske minska kaffedosen en aning :)

2 kommentarer:

  1. Läs en bok
    Funkar faktiskt för mig
    Men hjärna gillar oxå att planera konstant men det går inte när man läser. Vila när enok vilar, du måste inte hinna göra allt då. Puss på dig

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska nog också börja vila när han vilar, iaf när det verkligen behövs och kanske komma isäng lite tidigare om kvällarna...

    SvaraRadera