tisdag 5 juni 2012

BodyRock vs Zuzana Light

Igårkväll blev det ett snabbpass hemma i vardagsrummet. 10 minuter tog passet och jag var pinsvettig när jag var klar. Det är effektiv träning när den är som bäst. Jag har ju tjatat en del om BodyRock. Så här ligger det till. Zuzana (bodyrock personifierad, hon startade sajten) gick ifrån sin partner/producent för sajten och valde att starta ett eget nytt koncept. WarriorZ. Älskar den människan, hennes träningar är underbara och hon är så himla motiverande som person. Hennes sajt är på G men tills dess lägger hon ut träningar på fejjan, they are lovely. Så halvdryga Lisa-Marie på BodyRock skippar jag, däremot kör jag mer än gärna deras nya yogaövningar på BR, de är skitcoola och välbehövliga för min stela kropp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar