söndag 7 oktober 2012

Träningsschema

Äntligen mösstider igen, älskar mössa! :) Iaf en fördel med höst/vinter/vår.

Mina vader håller på att ge upp efter gårdagen. Steppasset mördade dem totalt. Förövrigt har jag träningsvärk i princip alla muskler som finns tror jag, nice! Gällande träningen så har jag funderat en del på att göra veckoscheman, lika som med maten. Underlättar att ha en färdig plan. Kommande vecka är lite klurig. Skulle vilja gå på boxen på onsdag men då måste jag ordna barnvakt eftersom Magnus jobbar em. Torsdag kl 12. ska det bli corepass är det tänkt och sen vill jag hinna backträna iaf en gång. Vore guld på tisdagen.... OM mina vader inte är stenklumpar fortfarande. Lite frågetecken än alltså. All träning utöver detta blir en bonus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar