måndag 1 oktober 2012

KettelsbellsCore
















Liten miss att coren innehöll så mycket kettelbells, tror nog att axeln min höll. Detta var ett egenkomponerat pass av en kettelbellsinskruktör och kanske inte det vanligaste på ett corepass(!?). Jag var mest trött i armarna efter passet och inte bålen. Kan ju ha att göra med att jag är mycket mer otränat i överkropp än bål just nu :). Hade trott att det skulle vara mycket mer plankor än vad det var. På onsdag skulle jag vilja testa box eller funktionell träning. Får se Om och Vilket det blir isf. Känns som att den funktionella skulle vara bättre för axelns skull...


6 kommentarer:

  1. Har också gått på den Coren men tycker det var sådär. Varning för mycket kettlebells i funktionella träningen det är med i mer än halva cirkeln. Kram

    SvaraRadera
  2. TACK för den blänkaren Karin! Då ska jag inte prova den just nu iaf. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag var på box förra veckan :-) jobbigt men skoj! Jag kan dock inte imorgon, men F vill nog gärna ha sällskap. kram

    SvaraRadera
  4. Ja som det ser ut nu så kommer jag vara med på boxen imorrn och jag har ingen kompanjon så det kan du hälsa :) Bra att det va jobbigt!

    SvaraRadera
  5. Å jag hade gärna följt med! Har velat provat på box länge men aldrig blivit av! Jobbar dock den tiden imorgon :(

    SvaraRadera
  6. Nej va synd Karin! Hade ju vart kalas om vi hade kamperat...

    SvaraRadera