lördag 6 oktober 2012

Mästardagen sammanfattning

Dagen har vart hur kul som helst, totalt blev det drygt 4h träning. Först ut var cirkelpasset, där snackar vi rivstart. Inga direkta nya övningar men inte mindre bra för det. Efter det var det show av alla instruktörer/gladiatorer. Försökte lägga upp en video på sh´bam delen men det ville sej inte, ska försöka sen igen. Efter show följde ett boxpass. Jättekul och jag var helt matt efter det passet. Då tyckte Britta det var passande att gå ett steppass... Jävlar va jobbigt men jävlar så KUL! Fullt ös från start till mål, önskar vi hade step i Gimo... Britta körde hinderbanan, jag vart avskräckt av armgången och hoppade, har axeln vart ok så har jag nog testat. Bodypumpen blev att knappt halvpass, men det gör inget, har kört det x antal gånger innan. Sista timmen blev det dans a lá sh´bam. Kul var det men inget jag skulle kalla för hårt träningspass och tur va väl det för då var man som lite seg. Kanondag med kanoninstruktörer som har vart superinspirerande hela dagen!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att det vart så lyckat! Men synd att du inte kunde köra hinderbanan som du sett fram emot :-(

    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Ja det va synd på hinderbanan, ska träna upp axeln ordentligt nu så jag kan göra vad jag vill sen. Vill ju kunna göra chins någon gång i mitt liv :)

    SvaraRadera