lördag 14 juli 2012

Intressant löpning

Under kvällens springtur blev jag påhejad av en cyklist, omsprungen av en man, jagad av en gräsklippartraktor och smygattackerad av en katt (den ångrade sej). Konstig tur, men, hör och häpna! Trevlig! Trodde aldrrrig jag skulle säga att det är kul att springa men de två senaste gångerna har det känts så bra. Men halvmaran Cilla... det känns mycket avlägset, skrämmande rent utav! Sprang hela Gimo runt utan att ens fundera på att stanna och vila. Vet inte hur långt det är... sprang på 30,35 minuter och det är jag nöjd med! Körde dessutom 5 minuter hopprep till uppvärming (varav 2 minuter i sträck!) Det går bra nu :D

2 kommentarer:

  1. Duktig du är! Halvmaran blir lekande lätt om du fortsätter så här ;-) Gimo runt utan österbyvägen är 5,22km. Bara så du vet! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, då kan man nästan säga att jag klarat ett av mina träningsmål, inte långt ifrån iaf, 5 km under 30 min. Antar att det kommer kännas betydligt tyngre i spåret sen med alla backar :/ Känner mej rätt stum i vaderna just nu ;)

    SvaraRadera