torsdag 3 januari 2013

ZWOD 1



Provade Zuz första träning hon la upp i egen regi som hon då kallade ZWOD. Fy fan va det märks tydligt när man fuskat en hel del både med kost och träning på sistone. Usch, pulsen slår så hårt nu så det känns som någon sitter innanför min hud och vill bryta sej ut. Jävlar va svag jag kände mej under denna träning. Tidsutmaning var det och det tog mej 20 min blankt att ta mej igenom sattyget. Skönt dock att det är gjort, man blir liksom inte starkare av att sitta i soffan tyvärr.

5 kommentarer:

  1. VA??? Är det sant? Fan, jag som trodde jag blev skitstark i soffan ;-)

    SvaraRadera
  2. Fan Cilla nu har du lurat mig! ;-)

    SvaraRadera
  3. Till och med jag är sugen att testa, tror dock inte att jag fixar mer än 5 minuter, haha :)

    SvaraRadera
  4. Klart du ska testa Mia! Jag höll på att kräkas första gången jag testade för länge sen :-D
    Ida du kanske också skulle masa dej ur soffan ;-)

    SvaraRadera