fredag 18 januari 2013

Egen chinsställning

Denna anordning har jag tänkt visa er för ett tag sedan men eftersom fotofronten har krånglat har det fått vänta. Jag var bitter här hemma en dag och gnällde högljutt till sambon att det kändes så värdelöst att bara behöva åka till gymmet för att träna chins (hade just kört en zwowträning i vardagsrummet). Finns det inte nått sätt att göra chins på hemma? Jorå! Upp sattes min skivstång mellan två dörrkarmar (dessa ska försvinna i år eller nästa år). Satan i gatan vilken träningsvärk jag fick i vingarna efter ett chinspass hemma med Magnus som PT. Kan berott på det höga tempot. Jag gillar att ha en PT ibland och jag gillar att ha en finurlig man!
 
 

3 kommentarer:

  1. Härligt! Nu kör vi gym på solis:-)

    SvaraRadera
  2. Finurligt värre!
    Är det OK att sno bilden samt patentaren på upphängning?
    Genialt med en hörna att ta spjärn i med fötterna. ;-)

    MVH / Mikael Demel

    SvaraRadera