tisdag 1 januari 2013

Nyårsafton 2012

Nyårsafton 2012 i bilder kommer här. Kvällen spenderades på bästa tänkbara sätt bara ett stenkast hemifrån oss med C&D. 3 glada skitungar, 4 glada vuxna, sjukt god mat och fyrverkerier, precis som nyår ska va. Klänningen min är som sagt en Tiger Of Sweden classic style. Kommer kunna ha den i många år till många olika tillställningar. Den är draperad i midjan men det syns inte så bra på kortet tyvärr. Dagen idag har vart seg, nu ska vi strax kolla film och imorrn tänkte jag sammanställa år 2012 träningsmässigt för min egen del, det är ju en hel del som hänt på den fronten! God fortsättning till er alla!
 


Detta va allt jag fick lov att lägg upp här på Magnus :)

Chévre chaud med honung, pinjenötter och sallad i olivolja och balsamicodressing

Baconlindad oxfilé med egenfriterad potatis, bea, vitlökssmör och sallad

Cheescake med vit choklad och färska hallon.
Kommer nog lägga upp recept på denna sen så jag minns hur jag gjorde.


1 kommentar:

  1. Va fin du är! Nyfärgad i håret också va? Jättefint!
    Kul med en sån klänning som förmodligen kommer hålla hur länge som helst, både stilmässigt och kvaliteten.

    SvaraRadera