söndag 6 maj 2012

Gårdagen fullspäckad

Gårdagens träning var maffig. Skuttade runt i vardagsrummet med syrran och trodde jag skulle dö. Snacka om att flåset behöver bättras på! Älskar bodyrock.tv måste vara den bästa slump jag kommit över på internet. Idag är det igentligen "active rest day" men jag ska nog köra flow passen som inte hunnits med idag istället. Nu när lillfisen sover ska jag passa på att fixa i trädgården. So off I go.

Gårdagen bjöd även på Ålandskryssning med partyglada tjejer (supriceparty för 30 taggaren). Själv var jag chaufför och hade ju Enok med också. Käkade smörgåsbord på vägen dit och fuskade med lite sött till efterrätt. Måste säga att jag stod mej bra på måltiden och var inte hungrig förrens vi va hemma igen, skönt! Nej just ja, trädgården ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar