söndag 27 oktober 2013

Yes!

Fan va skönt, just kört ett testa-på-träningspass här hemma och det kändes riktigt bra! Enda som känns lite svajigt är utfall så de skippar jag ett litet tag framöver. Äntligen kan jag träna. Fokus i början är kroppskontroll, rätt hållning och endast kroppsvikt. Plankan går riktigt bra, visst är jag långt ifrån den styrka jag haft men är långt starkare än jag förväntat mej. Ska försöka köra ett pass på ca 15 min innan kvällsduschen varje kväll så får vi se hur ofta jag orkar det. Kör jag 3 pass/vecka kommer jag vara nöjd, övriga pass är en bonus. Förhoppningen är att jag blir piggare av träningen vilket vanligtvis är den trevliga biverkan :-)

I början på kommande vecka kommer dessutom nya vågen hem. Min nyfikenhet tog övertaget och häromveckan vägde jag mej hos en vän... ca 10 pannor har jag att losa och då kände jag att jag behöver en våg som morot för att komma nån vart. Den ska dessutom kunna mäta kroppsfett, muskelmassa och kroppsvätska!? Fråga mej inte hur, de siffrorna tar jag nog med en liten klackspark men är ändå lite roligt måste jag erkänna.

Denna boschvåg blev den fast en vit, 499:- från webhallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar