fredag 11 oktober 2013

Update

Ahh... jävlar vad jobbigt det är att hålla sej borta från sötsakerna när man har påtaglig sömnbrist. Känns som man vill ta varje alla chanser som finns till lite energi och då står ju socker högt på listan. Nåja, jag vet att det kommer bli lättare ju äldre lillknodd blir så jag stressar inte upp mej någe vidare när jag inte orkar hålla mej 100% till min plan. Blir ju mycket mindre mängder iaf och annars överlag så äter vi mycket bra naturlig mat. Önskar jag hade tid och engagemang att fota mer mat och lägga upp men det är allt som oftast inte läge för det med två grabbar som kräver sin uppmärksamhet. Det blir bättre framöver, kanske inte närmsta veckan dock eftersom Magnus börjar jobba igen så fokus denna vecka ligger på att överleva ;-)

Testade för övrig plankan igårkväll, ståendes på knäna och det kändes förvånansvärt bra så nu blir det plankträning framöver, känns kul!

1 kommentar:

  1. Kul med plankan!
    Och helt rätt att chilla lite och inte klanka på sig själv såhär i början - du är ju superduktig på att hoppa dig till planen på det stora hela! ♥

    SvaraRadera