fredag 7 juni 2013

Gnällpreggo coming up

Trodde aldrig jag skulle säga detta men jag gillar inte att vara gravid. Ja, det är roligt när bebisen sparkar i magen och Ja, det är värt belöningen hundra gånger om och Ja, jag är tacksam att jag får uppleva detta men Fan, jag vill ha tillbaka mej själv. Ganska så snart skulle jag vilja det. Hatar att känna mej kroniskt trött, otymplig och fysiskt begränsad. Känns som att någon tagit min kropp i besittning och ror den åt helt fel håll. Längtar så galet mycket till underverket istället finns på utsidan och allt kan återgå till det normala. Mysa med liten liten bebis är ju bland det bästa som finns, längtar, längtar, längtar! Så länge får jag nöja mej att gosa med min söta lilla brorsdotter Vilja som nu är dryga 2v gammal (sista bilden). Jag vet ju att jag får nått fantasitsikt för besväret så jag får vackert bita ihop.


3 kommentarer:

  1. Ja alltså superkul hela tiden är det ju inte, det är väl inget att hymla med. Otymplig och begränsad, så ini bängen emellamåt. Men jag som inte vet vad som kommer sen tycker ju på nåt vis att du här är enkelt och hanterbart - jämfört med vad jag tror det är att ha en bebis. Heh. Men du vet ju :-) du kan ju jämföra. Håll ut ba, ta det lugnt och slit inte ut dig vännen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njut av första svängen vännen, den är magisk på nått sätt!! Helt galet att du bara har 2 månader kvar... kommer gå väldigt fort! :)

      Btw så har Magnus ryggskott och Enok hög feber så vilan lyser med sin frånvaro ;)

      Radera
    2. Nää! Inte ryggskott och febran, va ere här! Era stackare...

      Ja helt sjukt, galet läskigt... snart är krabaten här! Gah. Som sagt, tycker det är bra som det är nu, behövs inga förändringar ;-)

      Radera