tisdag 11 juni 2013

Finlunch och Biggest Loser

Idag har vi "gjort" Östhammar. Vart finlunch på Rospinglan. Inte varje tisdag man slår på stort och käkar pepparstek. Riktigt gott va det iaf! Ikväll väntar grande finale av BL. Hemmavinnaren korades igår och herrejävlar vilken skillnad det va på vissa. José har tappat halva sin kroppsvikt, det är helt sjukt. Karin sen va ju så jävla snygg, en riktig fox, riktig chock att se henne måste jag säga. Har vart med om det där i verkliga livet faktiskt. När jag återgick efter mammaledigheten så var det en kvinna som jag tror tappat typ 2/3 av sin kroppsvikt. Kände först inte igen henne och när jag insåg vem det va så stod jag väl och gapade av förvåning i typ en kvart kändes det som, jag måste sett urdum ut men vilken chock det va, helt galet. Jag är evigt imponerad av människor som tar tag i sina liv och gör det till vad de vill att det ska vara och inte bara sitter på röva och tycker synd om sej själva, vare sej det gäller vikt, hälsa, arbete, utbildning eller annat. Life is what you make of it!

Pepparstek på Rospinglan
Underbara jordgubbar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar