söndag 16 juni 2013

Kalasande

Magnus och jag fyller år med tre dagars mellanrum och detta inträffade just denna vecka så helgen har kantats av fika och trevligt sällskap. 28 bast är man nu alltså och inte en tillstymmelse till begynnande 30års kris, skönt! ;-) Fick den "smickrande" kommentaren av min mor i helgen att "det är så roligt att se att du också kan få lite hull, du som är så mager annars" Tack för den mamma, det värmde... Snacka om att det råder delade meningar om hur man ska "bete" sej när man är gravid. Det är så många som ännu anser att man ska goffa onyttigheter och inte träna ett skvatt. Jag håller inte med. Hade jag inte mått så dåligt denna sväng så har jag definitivt hållt igång mer och det var min fulla intention från början men ibland får man bara gilla läget och ta saker för vad de är. Längtar vansinnigt efter min comeback till mej själv igen, till och med så pass mycket att jag börjar se fram emot en förlossning, märkligt må jag säga.
 
Liten Vilja

 



1 kommentar:

  1. Surt när kroppen inte vill som huvudet vill.... Kram och tack för supergott fika och som alltid bästa sällskapet ♥

    SvaraRadera