torsdag 16 maj 2013

Träning

Ursäkta mellanrummen mellan inläggen men tiden och orken är knapp och motivationen till bloggning är sådär semihög. När mitt köttbulletillstånd är över kommer bloggningen återigen blomstra och återgå till sitt ursprungliga tillstånd. Just nu är det bara att gilla läget och inse att inläggen kommer lite glesare.

Idag har jag faktiskt (kors i taket) vart med på ett bodypumppass tillsammans med Britta och givetvis lett av Cilla. Gick bättre än förväntat även om vissa moment är lite svåra och vissa rent av omöjliga så måste jag säga att det faktiskt gick att genomföra och Dessutom! så har jag under kvällen känt mej riktigt pigg. Måste tvinga mej själv att träna mera, jag vet ju att jag mår bra av det och en till bonus är att jag så fort jag tränar automatiskt vill äta bättre mat. Win win situation. Nu har jag en jobbhelg framför mej så ambitionen för denna helg är att överleva i princip men sen ska jag banne mej träna. Mina vänner, kan ni sparka mej i baken om jag latar till mej igen!?

Enok på kosläpp med tillhörande picknick, högst uppskattat av sonen.

6 kommentarer:

  1. Jag lovar! :-) grymt tränat igår stumpan!

    SvaraRadera
  2. Någon form av cirkelträning på gräsmattan någon kväll kanske vore något?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det vore ju grymt! Det bestämmer vi. Du har ju stång henna, dem kan vi använda.

      Radera
    2. Briljant förslag, Britta är ju dessutom expert på området så det kan bli riktigt lyckat!

      Radera
  3. Haha, vad roligt att Britta trodde det var IdaP som svarade först. Förövrigt trodde jag med det ;-) tills riktiga IdaP svarade :-)

    SvaraRadera
  4. :-) den man minst anar ;-)

    SvaraRadera