torsdag 2 maj 2013

Allt och inget inlägg

Herregud, tiden rusar just nu och jag hinner inte riktigt med känner jag! Har nu passerat halvvägs genom denna graviditet och det känns himla bra. Besväras fortfarande av trötthet och har en förkylning på G känner jag men annars är det i stort sett bra. Valborg va minsta sagt trevlig, massa goa vänner va här och grillade och en hel hoper barn. Lyckades pricka in grillningen precis under åsk och hagelskuren bara men det drabbade ju mest killarna så jag ska inte klaga ;). I helgen ska jag promenera stadsloppet med bästa Britta är planen och då håller vi tummarna för kanonväder! Igår fick vi även gratta vårat äldsta fadderbarn Liam som har hunnit bli hela 5 år... galet vad fort tiden går, tyckte det va nyss jag såg den lilla fågelungen på neonatalen på Ackis... Nog babblat om allt och ingenting. Snart bär det av mot jobb för min del så jag ska nog passa på att vila en kvätt medans Enok sover.
Liam 5år

Saga, Neo & Enok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar