torsdag 9 maj 2013

Past halftime

Shit det har redan gått drygt 21v av graviditeten. Nu är det verkligen nedräkning! Känner mej redan som en val och vet att det inte lär bli bättre de närmsta månaderna, hua hua, bara att bita ihop. Har inte en aning om vad jag gått upp i vikt hittills, vågen är ju som sagt ur funktion så det blir väl en käftsmäll nästa gång det är dags för barnmorskebesök i juni. Annars rullar det väl på som det ska, har ju en del graviditetsbekymmer som jag inte ska tråka ut er med men inga av den allvarligare sorten (typ superfoglossning, diabetes eller havandeskapsförgiftning) så jag får vara nöjd än så länge. Bebis börjar buffa ordentligt därinne och namnjakten återupptogs igår och hittills har jag faktiskt två namn som jag är lite smygkär i men inget som är skrivet i sten än så länge.

4 kommentarer:

  1. Riktigt fin kula du har nu! ♥ mysigt med lite buffel och bök :-)

    SvaraRadera
  2. Superfin liten kula ❤ Absolut ingen val :-) bara en strålande gravid kvinna!

    SvaraRadera
  3. Instämmer med övriga :-)absolut ingen val! En väldigt fin mage på en snygg kvinna. Kram

    SvaraRadera