fredag 28 september 2012

6/10 Gladiatordag

Då är det bokat och klart. Nästa lördag är det en heldag med träning som gäller, ruggigt skoj. Kommer tydligen gå i GladiatorTema med superläckra bruna snygga lättklädda instruktörer har jag hört! :D Vem vill inte missa det liksom!? Att det sedan ska finnas en hinderbana att övervinna får det ju att spritta till i barnasinnet igen, sånt var ju megakul när man va liten. Jag längtar grönjävligt att få ha en heldag tillägnad mej själv, få helt totalt köra slut på kroppen är också något jag ser fram emot. Fotbollen har skadat en tror jag... Någon mer som vill me så KOM!

2 kommentarer:

  1. Haha hahaha ojojoj hur ska det här bli. Nu blev JAG nervös!

    SvaraRadera
  2. Jag måste ju få lägga ut bild på de snygga instruktörerna sen va!?

    SvaraRadera