måndag 2 juni 2014

Status otränad

 
Ja så här ser jag ut dagsläget. Som sagt ingen katastrof men jag ser att det finns en utvecklingspotential ;). Trosor och sportBHlooken hoppade jag för den blekfischocken kanske hade orsakat mindre hjärtinfarkt hos någon och det vill jag ju inte... Nu är det säkert 2 månader sen jag tränade ordentligt. Kom in en ganska bra period med både styrke och konditionsträning men sen kom annat emellan och motivationen försvann.
 
Nu har jag startat 30 dagars plank-utmaning där man efter 30 dagar ska kunna stå plankan på tårna i 5 min. Det ska gå. Det finns inget annat.
 

1 kommentar:

  1. "..ingen katastrof". Tur att du inte är så hård mot dig själv ;-) du är supersnygg Ida, men jag vet, det är hur man själv upplever sig som är viktigast. Skitsamma vad andra tycker. Tur att jag vet att du inte föraktar din kropp, du är för klok för det ♡ och snygg ;-)

    SvaraRadera