söndag 1 juni 2014

PT eller inte PT

Jag har länge vart nyfiken på hur det skulle vara att ha en egen personlig tränare. Det känns som ett bra koncept att ha någon som hjälpertillmed upplägg men framför allt med motivation och en spark där bak. Mammaekonomin håller dessvärre inte till sådana utlägg så därför tänkte jag som så ofta nu för tiden, hur kan jag göra detta fast billigare? :D

Svaret föll sig ganska snabbt och det satt på andra sidan bordet. Jag agerat PT åt Magnus förut så nu är det hans tur att ge tillbaka och det vet jag att han kan. Skulle behöva en riktig träningskompanjon men jag får nöja mig med sporadiskt sällskap tror jag.

1 kommentar:

  1. Jag vill gärna vara din träningskompanjon, men det håller nog inte när vi bor på olika orter tyvärr.... men vi borde ju träna när vi ändå ses! lite Roliga parövningar, styrka, lite intervaller kanske? :-)
    Kul att du har börjat blogga igen! !

    SvaraRadera