onsdag 10 april 2013

Sammanfattning

Ursäkta uppehållet men zombieIda har vart tillbaka några dagar. 3 dagars jobb med mycket att göra förra vecka, 1 grillkväll hos goa vänner följt av sjuk hund och sjukt barn har satt sina spår. När jag va till veterinären med Rex i måndags trodde jag jag skulle svimma av utmattning, jeeeses, svettades som en gris och vart helt klen i bena så jag va tvungen att sitta ner och blåhålla hunden. Stackars lilla kraken har fått sår bakpå ena sittbenet och runt svansroten. Gårdagaen kände jag mej lite piggare och idag hoppas jag på en promenad i solskenet. Har satt upp ett nytt mål för mej själv att jag ska komma ut på två lite längre promenader och köra ett styrkepass hemma per vecka. Känns inte som ett orimligt mål och det ger förhoppningsvis mer energi. Jo just ja, sen kör vi ett stenhårt försök till LCHF nu igen och denna gång ska jag vara mer förberedd så idag ska det göras fröknäcke och pizzamuffins så det finns lite nödproviant.
 
Rex hatar kragen och han hatar även mej som skrubbar hans sår 2 ggr/dag...

Köttfärssås, riven ost, smörad/flingsaltad/svartpepprad brysselkål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar