torsdag 4 april 2013

...

I helgen som va så var vi iväg till stora lekparken här i närheten. Massa gott LCHF fika och kaffe fick följa med. Annars måste jag erkänna att min LCHF start inte gått överdrivet bra och eftersom vi är bortbjudna på middag på lördag så känns det omotiverande att vara strikt för att sedan fuska och falla tillbaka igen, ursäkter ursäkter... say no more...
 

Någonsin sett tvättmedelsreklamer som visar superlortiga barn? Överdrivet har jag tänkt för mej själv men där kanske jag var lite snabb att döma tidigare i mitt liv. Vatten/lerpölar är ju faktiskt det roligaste som finns...


2 kommentarer:

  1. Lillgrabben kanske kan vara modell för nästa tvättmedelsreklam :-)
    Du ni ser ju inte ut att behöva nån syskonvagn, det där kirrar ju han!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha mmm... om Enok själv fick bestämma skulle han alltid gå själv och gärna i motsatt riktning mot sin mors vilja ;-) ganska jobbigt i längden...

      Radera