torsdag 21 mars 2013

Sur mjölk

Mjölk är ofta min räddare i nöden nu för tiden när jag blir akuthungrig (vilket är i princip varje dag). Så igårkväll innan läggdax intogs ett glas vitt guld. Tyckte den smakade lite mysko, lite tvålsmak på det hela men tänkte att jag är förkyld och känner inte så bra. Mot slutet av glaset bestämde jag mej dock för att överge sista skvätten och imorse när jag skulle hälla ut den så såg det ut som på bilden. Men urk på burk! Jag har druckit sur mjölk! Har inte blivit dålig av det ännu iaf...
 

4 kommentarer:

  1. Haha, fattade aldrig att det var så pass ;-) Uuiu!

    SvaraRadera
  2. Åh äckligt! Man ska lita på sina smaksinnen även om man är förkyld, det är tydligt det :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har förresten aldrig sett mjölk bete sig sådär! !

      Radera
  3. Mycket märkligt och mycket vidrigt!

    SvaraRadera