tisdag 14 augusti 2012

Noll inspiration

Jag saknar glöden för tillfället... :) Antar att det är svårt att vara pepp hela tiden men på fredag åker vi till Gbg och laddar batterierna, det ska bli riktigt kalas. Är less och åter less på vardagssysslor just nu. Idag har vi diskuterat matschema här hemma. Jag brukar vara duktig 1-2v sen faller det ur och nu var det länge sen jag gjorde nått planerat schema. Det är skönt att ha faktiskt för "vad ska vi äta" frågan följt av "ingen aning" tar för mycket energi från mej. Gör folk matscheman?

3 kommentarer:

  1. Jag skulle önska att vi gjorde matscheman, men tyvärr... Vi kan vara duktiga och hålla i en vecka, men sen rinner det ut i sanden. Hur svårt kan det vara egentligen?!

    Kul med Götet! Ladda batterierna ordentligt då :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja alltså den konversationen "vad ska vi äta ingen aning" , finns det något jag är mer less på!?! Not. Jag är FÖR matschema men hur lätt är det att hålla :-) funkade första månaderna i huset men sen icke...

    SvaraRadera
  3. Ja hur svårt ska det behöva vara!? Nästa vecka efter Gbg så ska jag verkligen försöka!

    SvaraRadera