måndag 8 juli 2013

v 30

Tiden rusar just nu känns det som, imorrn är det exakt 30 fulländade veckor och därmed ca 2½ månad kvar till BF. Magen är stor och rund och igår mätte jag den bara för skojs skull, 107cm är midjemåttet på just nu, dvs en ökning på en cirka sisådär 34 cm ;-). Nästan 15 panner har jag dessutom lyckats lägga på mej hittills insåg jag idag hos Bm men känner mej inte någe vidare chockad över det. Har ju mått mycket sämre denna sväng, ätit dåligt, sovit massor och rört mej lite. Vore skönt att inte väga mer än Magnus iaf och dit har jag ca 5 kg så det får väl bli min morot, tvivlar på att det går men skadar inte att försöka. Längtar så galet mycket efter att få tillbaka min kropp och börja träna igen, jag vet att jag tjatar men jag gillar ju att känna mej lätt i kroppen och full med energi, dvs tvärtemot hur jag är nu. Dessutom så är man ju skapligt nyfiken på *Liten* där inne som lever om för fulla muggar, längtar efter att gå och bära och snusa på minibebeis, den tiden är allt för kort!


2 kommentarer:

  1. Du är supervacker ❤ Och du, det år bara en månad kvar ser det ut som ;-) Sen får vi gosa minibebis! Åh vad jag ska snusa bebis :-)

    SvaraRadera
  2. Ja Ida Du är jättefin! Snart så, du har ju en förmåga att "ploppa ut" bebis lite för tidigt så vem vet. .. ;-) kan vara nära!

    SvaraRadera