lördag 28 april 2012

Recept

Tanken med bloggen är mycket för att jag själv ska kunna se vad jag äter och tänka lite innan man goffar in. Allt som oftast kommer jag bara lägga upp en bild och kanske en kort beskrivning vad det är. Skulle någon nu vilja veta recept så får man säga till så fixar jag det. Nu har jag ju i princip inga läsare ännu då jag inte på något sätt promotat min blogg till någon så det är inte så aktuellt ändå, men ifall att :)

Dagens lunch, tonfisken från igår.
Dagens middag, grillad kylling med goda såser och kokta grönsaker. Bild kommer senare.

Hann med ett träningspass sent igårkväll. Ökade nu från 2,5 kg till 5 kg och det kändes hur bra som helst. Snart är det full fart hoppas jag.

Och på vårdcentralen var det kaos igår, tog hela 2½h innan jag var hemma igen. Är nu iaf uppe i mitt normala blodvärde 146 så det är skönt att ha ett kvitto på. Ska lämna mera prover på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar