tisdag 17 april 2012

Prio Mål

Det är alltid bra med mål i livet. Vi kan alltid förbättra oss själva på många sätt och jag tror det är lättare om man skriver ner sina mål. Själv lääängtar jag efter att få sätta igång och jobba på min kropp och hälsa. Efter graviditet, förlossning, småbarnsomställningen och blödande magsår är det äntligen dax. Nu ska jag stå i fokus :)

Prio 1
- Sluta med gluten!

Prio 2
-Börja träna.

Gah, börja träna. Helst vill jag bara köra slut på mej själv totalt genom bodyrock.tv men first things first. Kommer köra några helskroppspass hemma med lätta vikter och få reps för att mjukstarta lite. Mjukstarta har jag svårt för, men jag ska verkligen försöka. Efter mjukstarten börjar jobbet med att stärka upp hela kroppen ordentligt. Tänker mej bodyrock, bodypump, gym, kettelbells. När styrkan finns kommer konditionen läggas till.

/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar