torsdag 22 januari 2015

Livets pussel och morgoncardio

Träningen är inte alltid lätt att få till men finns det en vilja finns det ett sätt. Jag orkar inte köra löpträning på kvällen. Det är bara att inse att det helt enkelt inte funkar. Så nu har jag istället gått upp tidigare på morgonen och sprungit på jobbets löpband innan jobbet. Så skön start och så skönt på kvällen när man vet att man redan klarat av dagens träning. Så när jag inte lämnar barnen på morgonen så kommer det bli en hel del löpträning istället. Sweet att äntligen hittat ett sätt att få det att funka.

3 kommentarer:

  1. Smart!! Tur att ni har ett litet gym på jobbet, helt perfekt ju :-)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det Britta! Tänkte först simhallsgymmet men det öppnar först 7 och då hinner jag knappt springa nått om jag ska hinna duscha och bege mig också... vilket jag kanske vill ;)

    SvaraRadera
  3. The Iron Man: The Wily Wars | Titanium Cost | TIPS 2021
    The is titanium expensive Iron Man: The titanium wheels Wily Wars titanium sunglasses is a titanium vs stainless steel apple watch great game where can i buy titanium trim to play if you can afford to play the game at low RTP. For example, you can use the Steam Games

    SvaraRadera