söndag 17 februari 2013

Sjuka, jobb och nybakta frallor

Mitten/slutet av veckan har präglats av sjukdom och jobb. Enok har haft feber och jag en jäkla irriterande hosta. Jobbat i helgen har jag kunnat gjort ändå tack och lov. I veckan gjorde jag även bovete/ostfrallor. Skapligt gott mellanmål med varm choklad till kan jag meddela. Frallorna innehåller för mycket kolhydrater för LCHF igentligen men de är åtminstonde glutenfria och det är LCHF kostrådgivare Anna Hallén som rekomenderat dem i sin bok LCHF för familjen.
 


5 kommentarer:

  1. LillMange :-) hoppas han är bättre nu! Här är vi inne på omgång två med feber :-(

    SvaraRadera
  2. Febern höll i sej ett dygn, sen har den vart borta. Idag har han fått någe typ av nässelutslag istället, mycket märkligt. Verkar dock lugna ner sej av sej självt. Tråkigt med feber! Bara barnen som är sjuka fortfarande?

    SvaraRadera
  3. Men alltså även om han har febran så är han ju sjukt söt!! Vilken liten gullunge ♥

    SvaraRadera
  4. Yes, endast barnen. Peppar peppar! Det är Neo som omsjuknat :-(

    Kan de inte få lite utslag om de haft feber?

    SvaraRadera
  5. Ja visst är han Britta ;) <3

    Stackars Neo! Hoppas ni andra slipper nu då! Ja de kunde få det sa de i Östhammar när jag ringde. Det lugnde sej på em men nu innan läggdax hade det blossat upp igen på flera nya ställen så det blir ett samtal till BVC imorrn tror jag.

    SvaraRadera